Na vrh stranice

O nama – Uvod u Interseroh

Karakteristike našeg rada su kružna ekonomija, sprječavanje rasipanja otpada i očuvanje prirodnih resursa. Od 1991. godine razvijamo integrirane usluge zaštite okoliša po mjeri za klijente unutar svake industrije. 

Pioniri smo održivog razvoja: u području zaokruživanja tokova proizvoda, materijala i logističkih rješenja, Interseroh je jedan od vodećih pružatelja usluga na tržištu. Surađujemo s našim klijentima diljem Europe na projektiranju inteligentnih, full-service rješenja i proizvoda koji pospješuju održivo poslovanje tvrtki - za dobrobit okoliša, gospodarstva i društva u cjelini.

Interseroh ukratko: činjenice i brojke

Od našeg osnivanja 1991. godine osiguravamo integrirane usluge za više od 20.000 klijenata u svim sektorima industrije prema njihovim individualnim potrebama, s godišnjom prodajom od oko 723 milijuna eura (2019). Zapošljavamo 2.000 ljudi na 35 lokacija u 9 država. Interseroh se 2008. godine pridružio u Alba Grupu, globalnog specijalista za recikliranje i dobavu sirovina. Surađujemo za zajedničku viziju budućnosti bez otpada. 

zaposlenika
2000

zaposlenika

annual sales
723

Mio. EUR godišnjeg prometa

godina iskustva
29

godina iskustva

država
9

država

lokacija
35

lokacija

zadovoljnih klijenata
20000

zadovoljnih klijenata

Što Vam nudimo

  • klijentu prilagođena rješenja za zaštitu okoliša

  • inovativne postupke recikliranja

  • nagrađivane sekundarne sirovine

  • sveobuhvatni portfelj usluga

  • preko 29 godina iskustva u industriji

  • uslugu u cijeloj državi

Područja našeg poslovanja

Rješenja za reciklažu

Sirovine dobivene iz reciklaže pružaju tvrtkama mogućnost da preispitaju svoje proizvode. Organiziramo povratak i recikliranje ambalažnih materijala i obrađujemo sirovine u tržišno kompatibilnoj kvaliteti na temelju zahtjeva kupaca.

Gospodarenje otpadom

Individualna rješenja donose maksimalan uspjeh – a to vrijedi i za gospodarenje odlaganjem i otpadom u poduzeću, koje inovativnim pristupom oblikujemo da bude održivo, sveobuhvatno i učinkovito. 

Cirkularna rješenja

Potičemo svoje klijente da preuzmu odgovornost za svoje proizvode – sa logističkim sustavom koji omogućava kružni tijek materijala i reverzibilnost u proizvodnji, novim modelima poslovanja i optimalnom povezanošću naših usluga. 

Rješenja za radne prostore

Pružamo usluge učinkovitog gospodarenja otpadom i objektima u obliku individualnih rješenja. Na taj način pomažemo klijentima da svoje nekretnine usavršavaju u smeru cirkularne ekonomije.

Internacionalna rješenja

Kako bismo sveobuhvatno sproveli cirkularnu ekonomiju, radimo na internacionalnoj razini, savjetujemo u oblasti okoliša i optimiziramo rješenja za odlaganje otpada.

Povijest - ključne prekretnice

2019: Točno pri stupanju na snagu njemačkog Zakona o ambalaži 1. siječnja 2019: poslije uspješnog lansiranja online-prodavaonice za licenciranje ambalaže Lizenzero ljeta. 2018, dualni sustav Interseroh (DSI) stoji na raspolaganju poduzetnicima koji se bave ambalažom bilo kojih dimenzija, sa svojim rješenjima oblikovanim po potrebama klijenata. 

Svoj spektar usluga Interseroh dalje razrađuje, te je prisutan sa svojim uslugama zaštite okoliša u Austriji,Sloveniji, Poljskoj, Hrvatskoj, Češkoj i Italiji.

  • Više

    2018: Po jedanaesti put zaredom je Institut za tehniku u oblasti okoliša, bezbjednosti i energije u Frauenhofu (Fraunhofer Institut UMSICHT) dokazao pozitivne efekte cirkularne primjene vrijednih tvari.  Zu to, od 2018. poduzeća imaju mogućnost da na osnovu znansveno utemeljene metode „Made for Recycling“ optimiziraju reciklabilnost svoje ambalaže. Nastavilo se time što su 2018. Interseroh i Saubermacher AG osnovali zajednički pothvat SIMPLi RETURN GmbH , prvi sustav za preuzimanje korištenih litij-jonskih baterija i njihovu reciklažu.

    2017: Online-trgovina brandused.com počinje sa radom: ovdje se prodaju korišteni, sklopljeni IT-uređaji ili nekorišteni tehnički proizvodi iz tvrtkinih rasprodaja ili prodaje prostora za skladištenje krajnjim kupcima, kako bi se uređajima omogućio drugi životni ciklus.

    2016: Interseroh slavi svojih 25 godina uspjeha. Zahvaljujući povjerenju naših domaćih i međunarodnih klijenata, vratili smo u kružnu ekonomiju preko 15 milijuna tona rabljene ambalažne sirovine te tako uštedjeli dragocjene primarne izvore.Novi kompetencijski centar za recikliranje plastike otvoren je u Mariboru u Sloveniji, te je osnovan Encory, 50:50 zajednički pothvat ALBA Grupe i BMW grupe za održivo upravljanje automobilskim komponentama.

    2015: Interseroh proširuje izvještavanje o održivosti i pokreće svoj godišnji časopis o održivosti. Novinarski uređena publikacija predstavlja Interserohove najbolje prakse u održivosti - kako unutar tvrtke tako i u suradnji s klijentima.

    2013: Interseroh objavljuje svoje prvo Izvješće o održivosti, koje prvi put detaljno i sustavno dokumentira kako su Interserohovi vlastiti procesi i projekti klijenata dizajnirani tako da budu ekološki i društveno kompatibilni. Izvješće predstavlja ključne događaje i ključne podatke za razdoblje od 2010. do 2012. i u skladu je sa međunarodno primjenjivim smjernicama Globalne inicijative za izvještavanje (GRI).

    2011: Toom Baumarktova kanta za boju postaje prvi proizvod na tržištu izrađen od Procyclena, reciklirane plastike koju razvija Interseroh. Materijal korišten za kantu proizveden je gotovo u cijelosti od plastičnog otpada prikupljenog u njemačkim sustavima recikliranja.

    2009: Tokovi plastičnih materijala su zatvoreni: Interseroh razvija „Recycled-Resource”, višestruko nagrađivani postupak recikliranja plastičnih materijala.

    2008.: Interseroh postaje dio ALBA Grupe koja je specijalizirana za reciklažu i dobavu sirovina te time svom portfelju dodaje know-how Grupe.

    2007: Godina poolinga: Interseroh uspostavlja inovativno rješenje za transport ambalaže.

    2006: Interseroh postaje prva tvrtka na njemačkom tržištu koja dobiva nacionalnu licencu za svoje usluge recikliranja u njemačkom „dualnom sustavu”. Nastala tržišna konkurencija u Njemačkoj značajno je povećala stope recikliranja ambalažnog otpada.

    2005: Interseroh predstavlja ponudu jednokratnih spremnika za piće. Sada poslujemo u deset stanica za brojanje kontejnera i u jednom centru za brojanje mobilnih kontejnera.

    2000: Uz Repasack, Interseroh nudi jedinstveni, europski sustav povrata i reciklaže kraft papirnatih vreća. Tvrtka se počinje baviti obrazovanjem o zaštiti okoliša lansiranjem svog nagrađivanog projekta „Eco Dragon” za prikupljanje praznih patrona pisača u školama i vrtićima.

    1997: Interserohova servisna tvrtka postaje međunarodna osnivanjem INTERSEROH Austria GmbH, austrijskog podružnika i operatera sustava. Sljedećih godina vidi kontinuirano širenje u druge europske zemlje.

    1991: Tad je sve počelo. U početku je poslovanje društva bilo fokusirano na poboljšanje postupaka recikliranja ambalažnog otpada. Interseroh je počeo širiti svoj portfelj kao globalni pružatelj integriranih usluga zaštite okoliša, postavljajući svjetske standarde za sprječavanje nastanka otpada, high-tech sortiranje i inovativna rješenja za recikliranje.

Naš Kodeks ponašanja

1. Kodeks ponašanja u okvirima sustava za menadžment usaglašenosti

Osobni integritet i sigurna moć rasuđivanja su konstitutivne odlike koje omogućavaju uspravno sprovođenje naših usluga. Kako bi se ostavrio ovaj cilj, neophodno je da svaka zaposlena i svaki zaposleni (u daljem tekstu radi pojednostavljenja obuhvaćeni zajedničkim nazivom „Zaposleni“) bude upoznat sa pravilima od značaja za naše poduzeće i da je svjestan djelovanja i posljedica neke radnje ili odluke.

Ovaj Kodeks ponašanja, osim toga, vrijedi kao središnja smjernica za ispravno ponašanje u svim pitanjima u vezi sa našim poduzećem. Zahtjev za pravno besprekornim ponašanjem je tamo obavezujuće uobličen u pisanom obliku i zaposlenima treba služiti kao orijentacija, da li je neka radnja ili odluka dopuštena ili nije. Također, vrijednosti našeg poduzeća su dio ovog Kodeksa ponašanja.

U vezi sa pojedinostima Kodeks ponašanja je dopunjen posebnim direktivama i propisima.

Kako bismo i dalje bili uspješni, ustrojili smo sustav o menadžmentu usaglašenosti koji nas sve podržava u tome da imamo ispravna gledišta i postupke prema pravnim zahtjevima i zahtjevima poduzeća.

  • Više

    2. Načela i društvena odgovornost

    Za nas je pitanje društvene odgovornosti i vjerodostojnosti angažman za održivu ekonomiju, osiguranje društvenih i ekoloških standarda, kao i za društvo u cjelosti. Stoga po ovim pitanjima vrijede jasna načela i standardi. 

    2.1 Ljudska prava i dječiji rad

    Poštujemo međunarodno priznata ljudska prava i potiječemo pridržavanje istih. Postupanje koje nije u skladu sa ovim vrijednostima nećemo tolerisati.

    U poduzeću ne prihvaćamo ilegalno zapošljavanje dece i mladih.

    2.2 Jednako pravo na šansu i zaštita od diskriminacije

    Potičemo jednako pravo na šansu i izbjegavamo diskriminaciju pri zapošljavanju, kao i pri stimulaciji i odobravanju mjera obuke i usavršavanja. Postupamo na isti način sa svim uposlenicima, bez obzira na pol, starost, boju kože, kulturu, etničko podrijetlo, seksualni identitet, odnosno orijentaciju, posjedovanje posebnih potreba ili pripadnost religiji.

    2.3 Pridržavanje prava i zakona

    Od svih zaposlenika očekujemo da se pridržavaju važećih zakona i njihovih odredbi. Svi rukovoditelji naše tvrtke su u obvezi da budu upoznati sa vrednostima na kojima se zasniva naš odnos prema pravdu i zakonu. Oni imaju funkciju uzora i usmjeravaju zaposlenike ka ponašanju koje je u skladu sa zakonom i pravilima.

     

    2.4 Pridržavanje društvenih standarda

    Zajedno sa rukovoditeljima se zalažemo za to da se sa svim zaposlenima postupa dostojanstveno i sa poštovanjem. Svi zaposlenici moraju imati mogućnost da rade u okruženju bez tjelesnog ugrožavanja i bez psihičkog i seksulanog uznemiravanja. Po prijavi prekrašaja postupamo u interesu žrtve i uz uvažavanje potencijalnih svjedoka bez obzira na položaj i rang oštećenog. 

    Očekujemo od svojih zaposlenika da stoje iza demokratskih principa.

    Pridržavamo se i rukovodimo zakonodavstvom radi osiguranja poštenih uslova rada i zarade, radnog vremena i zaštite privatnosti.

    U okviru zakonskog usavršavanja potičemo proširenje profesionalnih sposobnosti zaposlenika našim vlasitim mjerama obrazovanja i usavršavanja. 

    Također, od svojih poslovnih partera očekujemo pridržavanje istovrijednosnih standarda u područjima: ljudska prava, poštovanje pravde, zaštita dece i omladine, postupanje sa zaposlenima, pravo na jednake šanse, zdravlje i bezbjednost na radnom mestu, plaće i socijalna prava. 

    2.5 Zdravlje i bezbjednsot

    Bezbjednost na radu i zaštita zdravlja su u našem poduzeću konstitutivni dio radniih procesa. 

    Za svako radno mjesto poduzimamo neophodne mjere da izbjegnemo nezgode i ugrožavanje zdravlja i da osiguramo postupanje po propisima za bezbjednost i zaštitu zdravlja na radu. Svaki rukovoditelj ima obavezu da svoje uposlenike pordžava u ovome. 

    Od tvrtki kćeri i za sve koji sa nama sarađuju očekujemo da se pridržavaju saobraznih standarda.

    2.6 Zaštita okoliša / Održivost

    Kao tvrtka u oblasti gospodarenja otpadom i recikliranja, od velike su nam važnosti zaštita okoliša i klime, kao i efikasnost resursa.

    Pridajemo veliku važnost izbjegavanju ili smanjenju onečišćenja okoliša smanjenjem potreba za energijom i vodom, emisijama i otpadom.

    Oslanjamo se na upotrebu ekološki učinkovitih tehnologija i materijala za zaštitu okoliša, ekonomičnost i ponovnu uporabu.

    Podržavamo održivu poslovnu praksu i ekološki svjesno djelanje naših menadžera i zaposlenika.

    Svaki je zaposlenik odgovoran za pažljivo postupanje s prirodnim resursima i svojim individualnim ponašanjem pridonosi zaštiti okoliša i klime.

    Izvještavanjem o održivosti pružamo sveobuhvatan prikaz naših društvenih i ekoloških postignuća. To omogućava kupcima, zaposlenicima, dobavljačima i ostalim zainteresiranim stranama da steknu predodžbu o učincima poslovnih aktivnosti naše tvrtke na društvo i okoliš.

    2.7 Upravljanje kvalitetom

    Naš sustav upravljanja kvalitetom osigurava da proizvodi i usluge koje razvijamo i prodajemo ispunjavaju zahtjeve naših kupaca u svakom pogledu. Svaki zaposlenik odgovoran je za zadovoljstvo svojih vanjskih i internih kupaca.

    Zajedno s upravljanjem okolišem i zdravljem i sigurnošću na radu, upravljanje kvalitetom redovito se eksterno certificira kao dio našeg integriranog sustava upravljanja u skladu sa standardima europske ISO norme.

    3. Ponašanje u tvrtki

    3.1 Ponašanje između osoba u tvrtki

    Pridajemo veliku važnost činjenici da svi zaposlenici međusobno održavaju odnos povjerenja, koji se odlikuje otvorenošću i s poštovanjem. Aktivno se protivimo diskriminaciji, uznemiravanju i ostalim degradirajućim ponašanjima prema zaposlenicima.

    3.2 Vrijednosti poduzeća

    Djelujemo u skladu s našim vrijednostima poštovanja, razmjene i odgovornosti („mi smo jedno“).

    Pristupajte jedni drugima s POŠTOVANJEM

    Prilazimo jedni drugima sa znatiželjom i zanimanjem i prepoznajemo svoje razlike. U susretu obraćamo pažnju na manire i ton i pretpostavljamo dobru namjeru. Prepoznajemo rezultate rada i učinak (drugih) i vrednujemo ih.

    Zadržati međusobnu RAZMJENU

    Aktivno se umrežavamo i odvajamo vrijeme da osobno stupimo u kontakt. Tijekom interakcije važno nam je slušati i postavljati pitanja. Osiguravamo da se znanje i informacije prenose i dobivaju ciljano, pravovremeno i usmjereno na primatelja. Otvoreni smo za promjene, šaljemo impulse i razvijamo ideje.

    Zajedno preuzimamo ODGOVORNOST

    Držimo se dogovora i obveza i sprovodimo akcije definirane našom ulogom. Krećemo se u istom smjeru i aktivno oblikujemo ZAJEDNO predanošću i sviješću o rješenjima. U svojoj aktivnoj podršci i angažmanu, pažljivi smo prema vlastitim i vanjskim resursima.

    Vrijednosti poštovanja, razmjene i odgovornosti pružaju okvir i potporu našem zajedništvu u jednakoj mjeri. Ponašanje kolega i rukovoditelja postaje očekivanije i predvidljivije. Svi mogu i trebaju dati svoj doprinos promicanju međusobne suradnje.

    3.3 Podržavamo PROMJENE

    Kroz jače umrežavanje, uvažavanje i odgovornu interakciju jedni s drugima i s resursima tvrtke i nama kao ljudima, svakodnevno poslovanje, projekti i sukobi mogu se rješavati učinkovitije, a to vrijedi za donošenje odluka.

    Naše performanse poboljšavamo osjećajem odgovornosti za cjelinu, nekompliciranom razmjenom i raznolikošću svojih talenata, koji su neustrašivi i imaju hrabrosti razviti i isprobati nove ideje.

    3.4 Izbjegavanje sukoba interesa

    U našoj se tvrtki poslovne odluke donose u skladu s interesima tvrtke.

    Izbjegavamo situacije u kojima bi se naši osobni ili financijski interesi mogli sukobiti s tvrtkom.

    Ako se sukobne situacije ipak pojave, moraju se riješiti u skladu sa zakonom i važećim smjernicama tvrtke.

    3.5 Postupanje s imovinom tvrtke

    S imovinom tvrtke odnosimo se i koristimo na odgovarajući i pažljiv način i štitimo je od gubitka, krađe i zlouporabe. Materijalnu i nematerijalnu imovinu tvrtke koristimo samo u korporativne svrhe, a ne i za osobnu upotrebu, osim ako to nije izričito dopušteno.

    Naši su zaposlenici, zajedno sa svojim nadređenima, odgovorni za to da vrsta i opseg službenih putovanja uvijek odgovaraju svrsi putovanja. Putovanja uvijek planiramo uzimajući u obzir aspekte vremena i troškova te se pridržavamo putnih smjernica tvrtke.

    4. Ponašanje u poslovnoj interakciji

    4.1 Izbjegavanje korupcije

    Naša tvrtka zalaže se za tehnološku kompetentnost, inovativnu snagu, usmjerenost na kupca i motivirane, odgovorne zaposlenike. Na tome se temelji naš visoki ugled i održivi ekonomski uspjeh među konkurencijom.

    Korupcija prijeti tim jamstvima uspjeha i neće se tolerirati. Mito i drugi nepravedni utjecaji na poslovne odluke ne su za nas neprihvatljiva sredstva u svrhu dobivanja poslova. Radije bismo se odrekli nekog posla nego kršili zakon.

    Svaki zaposlenik u našoj tvrtki pozvan je da aktivno sudjeluje u uspješnom sprječavanju korupcije u svom području odgovornosti.

    4.2 Pokloni, pozivnice i druge pogodnosti

    Zabranjeno je bilo kakvo prihvaćanje ili dodjela prednosti i pogodnosti (darovi, pozivnice i druge pogodnosti) u izravnoj materijalnoj ili vremenskoj vezi s poslovnom odlukom.

    Treba izbjegavati i pojavu nepoštenog utjecaja na poslovne odluke.

    Kako bi se postigao najviši mogući stupanj sigurnosti djelovanja u tom pogledu, u našoj tvrtki vrijedi „Smjernica za borbu protiv korupcije", koja između ostalog regulira mogućnost prihvaćanja i dodjele poslovnih prednosti i pogodnosti (npr. pozivnice, gostoprimstvo, događanja itd). Očekujemo da se naši zaposlenici, kao i poslovni partneri, pridržavaju tamošnjih propisa.

    4.3 Donacije i sponzorstva

    Sebe vidimo kao aktivnog člana društva i stoga smo uključeni na različite načine. Doniramo i društveno se angažujemo na druge načine bez ikakvih očekivanja.

    Ne smiju se davati donacije političkim strankama ili sa strankama povezanim zakladama ili institucijama.

    Mjere sponzoriranja moguće su samo nakon prethodne pravne provjere i uzimajući u obzir odgovarajuće usluge i protivusluge, kao i uz poštivanje internih smjernica tvrtke.

    4.4 Postupanje s institucijama i javnim službama

    Kad radimo s institucijama, uvijek se ponašamo iskreno, transparentno i u skladu s važećim zakonom.

    U slučaju upita od strane institucija ili drugih službi koji nadilaze rutinska pitanja, uvijek obavještavamo odgovornog rukovoditelja i, ako je potrebno,  pravni odjel radi koordinacije sljedećih koraka.

     

    4.5 Pošteno tržišno natjecanje i antitrustovsko pravo

    Predani smo poštenoj konkurenciji i poštovanju povezanih zakonskih propisa.

    Prekršaji protiv kartelskog prava prijete našem uspjehu i neće se tolerirati.

    Menadžeri i zaposlenici naše tvrtke ne dogovaraju se s konkurentima, dobavljačima ili drugim tvrtkama koji bi mogli neovlašteno utjecati na situaciju na tržišnom takmičenju.

    U slučaju sumnje, u odluku treba uključiti pravni odjel.

    4.6 Sprečavanje pranja novca

    Pridržavamo se zakonskih obveza sprječavanja pranja novca i ne sudjelujemo u aktivnostima pranja novca. Od svakog zaposlenika traži se da pravna služba provjerava neobične financijske transakcije, posebno one koje uključuju gotovinu, što može dovesti do sumnje u pranje novca.

    4.7 Zaštita intelektualnog vlasništva

    Što se tiče zaštite intelektualnog vlasništva, pridržavamo se važećih zakona. Intelektualno vlasništvo zaštićeno je zakonom (npr. autorska prava, zaštitni znak ili patentna prava) ili kao poslovna tajna.

    Mi se toga pridržavamo. Međutim, pravna situacija često ovisi o specifičnostima pojedinačnog slučaja. U slučaju sumnje, u procjenu uključujemo pravni odjel.

    4.8 Financijski integritet

    Poslovne transakcije i poslovne evidencije naše tvrtke moraju biti točne i redovite. Sve poslovne transakcije, imovinu i obveze evidentiramo i dokumentiramo u skladu sa zakonskim zahtjevima.

    Dokumenti relevantni za financijsko računovodstvo ne smiju sadržavati namjerno lažne ili obmanjujuće unose. Bilo koji oblik manipulacije bilancom je zabranjen.

    5. Povjerljivost i komunikacija

    5. Povjerljivost

    Poslovne tajne naše tvrtke zaštićene su i tretirane kao strogo povjerljive.

    Poslovna tajna uključuje sve dokumente koji nisu prikladni ili namijenjeni eksternom širenju, npr. ugovori, nacrti ugovora, podaci o planiranju, financijski podaci, podaci o ljudskim resursima, intelektualno vlasništvo i sva ostala poslovna razmatranja (povjerljivi podaci).

    Interno stavljamo povjerljive podatke na raspolaganje samo onim zaposlenicima koji se njima bave.

    Za digitalne, povjerljive informacije moraju se koristiti posebni zaštitni mehanizmi.

    Prilikom slanja e-pošte osiguravamo da se povjerljivi tekstovi i prilozi šalju samo ovlaštenim osobama.

    Na društvenim mrežama ne prenosimo nikakve povjerljive ili osjetljive podatke o tvrtki.

    Prosljeđivanje povjerljivih podataka trećim stranama moguće je samo ako je to u interesu tvrtke i ako prosljeđivanje ne krši zakonske ili ugovorne propise. Prije prosljeđivanja takvih povjerljivih podataka trećim stranama, uvijek se mora provjeriti zaključenje izjave o povjerljivosti. Ako sumnjate, potražite savjet od pravnog odjela.

     

    5.2 Komunikacija s javnošću

    Poštujemo pravo na slobodu izražavanja i zaštitu osobnih prava i privatnosti.

    Svaki zaposlenik treba biti svjestan da ga se također može smatrati dijelom i predstavnikom naše tvrtke u svom privatnom životu. Svi su zaposlenici stoga pozvani održavati ugled tvrtke svojim ponašanjem i pojavljivanjem u javnosti.

    5.3 Izjave u marketingu i oglašavanju / izvještavanju

    Uvijek pružamo istinite informacije o našim uslugama u marketingu i oglašavanju. Netočne informacije i zavaravajuće informacije mogu naštetiti našim kupcima i našoj reputaciji. Cijenimo otvoreno i istinito izvještavanje i komunikaciju o poslovnim transakcijama tvrtke s investitorima, zaposlenicima, kupcima, poslovnim partnerima, javnošću i državnim institucijama.

    5.4 Zaštita podataka

    Prilikom prikupljanja, pohrane, obrade ili prijenosa osobnih podataka (npr. ime, adresa, telefonski broj, datum rođenja itd.) zaposlenika, kupaca ili drugih trećih strana, osiguravamo najveću moguću brigu i poštovanje važećih zakona i propisa. U slučaju dvojbe traži se savjet službenika za zaštitu podataka tvrtke.

    5.5 Transparentnost informacija

    Osiguravamo brzu i nesmetanu razmjenu informacija u tvrtki. Podaci se ispravno i u potpunosti prenose drugim ovlaštenim osobama. Znanje relevantno za neku aktivnost se ne smije nepravedno zadržati, krivotvoriti ili selektivno prosljeđivati.

    6. Osoba za provedbu i kontakt

    Aktivno potičemo priopćavanje pravila na kojima se temelji ovaj kodeks ponašanja.

    Potičemo naše zaposlenike da otvoreno komuniciraju i govore o problemima. Stoga zaposlenici koji u dobroj vjeri izražavaju zabrinutost zbog poslovanja tvrtke nisu u nepovoljnom položaju.

    Naši menadžeri imaju posebnu funkciju uzora i prva su kontaktna točka za pitanja o razumijevanju propisa. Kao dio svojih upravljačkih zadataka sprječavaju neprihvatljivo ponašanje ili poduzimaju prikladne mjere kako bi spriječili kršenje pravila u svom području odgovornosti.

    Vanjski odvjetnik i pučki pravobranitelj dostupan je zaposlenicima i poslovnim partnerima na dolje navedene kontakt podatke ako imaju bilo kakvih pitanja o ovom Kodeksu ponašanja ili ukazuju na kršenje zakona ili smjernica.

    Sa svim informacijama odvjetnik i pučki pravobranitelj postupaju povjerljivo.

    Možete ga dobiti putem sljedećih podataka za kontakt:

    Usluge službenika za usklađenost za zakonskim propisima

    Stephan Rheinwald, odvjetnik

    Telemannstrasse 22

    9 53173 Bonn

    Tel. +49 228 35036291

    s.rheinwald@cos-legal.eu

    7. Podrška odlučivanju

    Ako niste sigurni je li odluka u skladu s pravilima tvrtke, sljedeća vam pitanja mogu pomoći:

    • Je li moja odluka zakonita i je li u skladu s pravilima tvrtke?

    • Mogu li donijeti odluku u najboljem interesu tvrtke bez konkurentskih interesa?

    • Mogu li pomiriti odluku sa svojom savješću?

    • Mogu li odluku lako otkriti vanjskom svijetu?

    • Bi li se odluka mogla suprotstaviti trećoj strani?

    • Hoće li moja odluka zaštititi dobru reputaciju tvrtke?

    Ako na sva pitanja možete odgovoriti s „da", vaša je odluka vjerojatno opravdana. Ako sumnjate, kontaktirajte imenovanu kontakt osobu.

    Stanje: 05/2020

Želite li saznati više o nama?

Kontaktirajte nas!

Napišite nam e-mail ili nas nazovite