Na vrh stranice

kilenda – ekonomska dijeljenja za dječju odjeću

Korisni vijek dječje odjeće, dječjih nosiljki i trudničke odjeće vrlo je kratak. Zajedno s partnerom za suradnju Tchibo, kilenda sada nudi alternativu - uslugu iznajmljivanja dječje odjeće.

Svake godine ljudi u Njemačkoj bacaju više od milijun tona tekstila. Hlače, majice i cipele završavaju u spremnicima za skupljanje ili čak u otpadu kućanstva. Dječja odjeća obično nije potrebna veoma dugo - djeca je prerastaju vrlo brzo. Kilenda, brand u vlasništvu Interserohove podružnice Relenda, pomaže u rješavanju ovog problema dajući proizvodima duži životni vijek kao dio svoje održive, online "rent-to-wear" usluge. Start-up iznajmljuje visokokvalitetnu dječju odjeću, majčinsku odjeću, dječja kolica i komplete odjeće za djecu mlađu od tri godine - proizvedeno pomoću održive proizvodnje. Ekonomskih dijeljenja kao pristup produljuje vijek trajanja pojedinačnih proizvoda - što znači da treba proizvesti manje novih predmeta odjeće.

"Naš je cilj donijeti promjenu svijesti o odjeći. Umjesto da kupujemo odjeću, želimo da se ljudi usredotoče na njihovo korištenje, vrednujući ih, te očuvajući resurse koji su upotrebljeni za njihovu izradu. "

Hendrik Scheuschner Osnivač kilenda

Suradnja za očuvanje

Kilenda je osigurala Tchibo - obiteljski vođeni posao u Hamburgu kao glavnog strateškog partnera. Od siječnja 2018, kilenda i Tchibo su se udružili u online platformu "Tchibo Share". Osnivač tvrtke Kilenda, Hendrik Scheuschner: "Tchibo je zamijetio atraktivnost modela ekonomije dijeljenja kao ogroman plus za svoje klijente i okoliš. Nakon razgovora o nizu mogućnosti za zajednički rad, Tchibo je odlučio ponuditi dio dječje odjeće za iznajmljivanje. Naša zajednička platforma također nam pomaže privući nove kupce za naš poslovni model."