Na vrh stranice

Održivo korporativno upravljanje

Za Interseroh održivost je u središtu korporativne strategije. U skladu s time, preuzimamo osobnu odgovornost u svim našim poslovnim aktivnostima - za naše klijente i djelatnike, za okoliš i društvo u cjelini. Posebno pazimo na oblikovanje strategije održivosti i radimo godišnja izvješća o našim ciljevima.

Svakodnevno pristupamo izazovu poduzimanja akcije za sutra: zajedno s našim klijentima razvijamo inteligentna rješenja za zatvaranje jedne petlje za drugom. Često to omogućava iskorištavanje prethodno neiskorištenih gospodarskih i ekoloških potencijala. Istovremeno, koristimo širok spektar usluga za aktivno oblikovanje budućnosti kružnog gospodarstva. To je i ono što naš poslovni model čini tako neobičnim.

Naš poslovni model: ReUse, ReDuce, ReCycle, ReThink

Kada je riječ o zatvaranju proizvoda, materijala ili logističkog kruga, Interseroh je jedan od vodećih pružatelja usluga na tržištu. Već više od 25 godina pomažemo u opskrbi društva i gospodarstva sirovinama, istodobno smanjujući štetne utjecaje na okoliš.

Naša misija i obećanja klijentima širom Europe jasna su: razviti „zero waste solutions“, rješenja koja organiziraju materijale u zatvoreni krug, produljuju životni vijek proizvoda i čine te procese sve učinkovitijima. Na taj način pomažemo oblikovati kružno gospodarstvo budućnosti. To je i ono što naš poslovni model čini tako neobičnim.

ReDuce –  Da bi se spriječilo nastajanje otpada implementiramo sofisticirane povratne i Pooling sustave, koji optimiziraju logističke procese naših klijenata uz istovremeno smanjenje troškova.

ReUse – Produžujemo životni ciklus proizvoda postavljanjem visoko učinkovitih sustava za povrat, razvrstavanje i ponovnu uporabu recikliranih materijala. 

ReCycle – Nakon što se mogućnosti za sprječavanje i smanjenje otpada iscrpe, stavljamo fokus na recikliranje. Razvijamo moderna rješenja za postizanje kružne ekonomije i proizvodnju visoko kvalitetnih recikliranih materijala.

ReThink – Savjetovanje stvara povjerenje: Za klijente analiziramo, vrednujemo i optimiziramo poslovne procese u smislu Održivosti - bez obzira da li se radi o nastajanju otpada, materijalnim tokovima ili logističkim i infrastrukturnim procesima.

Informacije o tvrtki

104000

tona CO2 - Interseroh je prvi put izračunao CCF. Interseroh je prvi put izračunao CCF u 2015. godini kako bi postigao transparentnost o svoj emisiji duž lanca vrijednosti. Najveći udio čini prijevoz, s 63.372 tona CO2.

51.8

Procjenjuje se da će 51,8 milijuna tona primarnih resursa biti sačuvano. Samo u 2015. godini djelatnosti recikliranja ALBA Grupe u Njemačkoj, Austriji, Poljskoj i Sloveniji pomogle su uštedjeti oko 51,8 milijuna tona primarnih izvora.

-5900000

Izbjegnuto je 5,9 milijuna tona emisije stakleničkih plinova. Čuvajući oko 51,8 milijuna tona primarnih sirovina, prevenirano je gotovo 6 milijuna tona emisije CO2.

-1216

- 1.216 tona CO2. 2016. godine, emisije stakleničkih plinova (uključujući poslovna putovanja) s Interserohove lokacije iznosile su 30.312 tona CO2 – što je pad na godišnjoj razini od 1.216 tona. To znači godišnje smanjenje od 3,9 posto.

25

Preko 25 godina u kružnom gospodarstvu. Interseroh je 2016. godine proslavio svoju 25. obljetnicu. Od početka poslovanja, Interseroh je uspio vratiti više od 15 milijuna tona materijala u resursni krug samo u segmentu ambalaže.

31

31 lokacija. Interseroh trenutno posluje na 31 lokaciji u osam zemalja, uključujući i novo stručno središte za recikliranje plastike otvoreno 2016. godine u Mariboru u Sloveniji te postrojenje za obnavljanje elektronskog otpada u blizini Berlina otvoreno 2017.

492

Godine sa 492 milijuna eura prodaje. 2016. godine, Interserohovih prihodi ponovno su porasli za 4,7 posto. Dobit je blago smanjena na 27,3 milijuna eura (2015. goddine iznosio je 30,5 milijuna eura).

1646

1.646 zaposlenika. 2016 godine, broj Interseroh djelatnika povećao se za 1,8 posto, na 1,646. Povećali smo i naš broj vježbenika i praktikanata na 19 (2015. godine iznosio je 15).

-21

21 posto rukovodećih pozicija obnašaju žene. 2016. godine, žene su bile zaposlene na 21,3 posto Interserohovih upraviteljskih pozicija na svim razinama (2015. godine postotak je iznosio 24,5%).

Strategija za održivost

Za Interseroh, suradnja na održivom razvoju istovremeno je i poslovni model, i strateški cilj, te predstavlja ključnu liniju naše strategije održivosti. Svake godine radimo zajedno s našim klijentima na razvoju novih rješenja koja zatvaraju krugove i štede resurse. Sve to proizlazi iz motiviranosti naših djelatnika za koje želimo biti najatraktivniji poslodavac u industriji. Uz njihovu pomoć, posebice uz pomoć našeg tima za upravljanje održivošću, nastojimo uvesti održivost u naše postupke kako bismo smanjivali naš utjecaj na okoliš iz godine u godinu. Kao ambasador održivog razvoja, želimo širiti našu viziju budućnosti bez otpada na širu javnost. Interseroh je prenio ove ciljeve u pet sveobuhvatnih obveza, koje sada svake godine koristimo za procjenu našeg napretka.

Interserohov Savjetodavni odbor za održivost

2016. godine imenovali smo naš prvi Savjetodavni odbor za održivost. Šest vanjskih članova Savjetodavnog odbora, s profesionalnim karijerama u privatnom kapitalu, certifikaciji, maloprodaji, građevini i kružnom gospodarstvu, kombiniraju stručnost o održivosti iz istraživanja, prakse i civilnog društva. Dvaput godišnje, šest stručnjaka sastaje se s članovima Upravnog odbora i Interserohovim timom za održivost. Cilj ovih događaja je raspraviti opća pitanja koja se odnose na kružno gospodarstvo i recikliranje, razviti ideje i prijedloge za daljnji razvoj strategije održivosti te identificirati nove teme u kontekstu održivosti.

Program održivosti: ostvarujemo vlastite postavljene standarde.

Svake godine određujemo si ciljeve na temelju naše strategije održivosti. Koristimo ih kako bismo vodili i podupirali naše inicijative i mjerili napredak. Interseroh program održivosti svoje ciljeve održava transparentnima.

Analiza materijalnosti GRI C4

Da bismo odredili teme održivosti koje su od značaja za Interseroh, koristimo multifaktorsku analizu materijalnosti. Teme se generiraju nakon dubinskih rasprava održanih s odabranim korisnicima, istraživačima, vlastitim zaposlenicima i menadžmentom tvrtke. Da bi se izradila robusna strategija održivosti, ciljano usmjerena komunikacija s dioničarima posve je neophodna - i već nam je dala mnogo vrijednih ideja.

Želite li saznati više o nama?

Kontaktirajte nas!

Napišite nam e-mail ili nas nazovite