Na vrh stranice

Proizvodi i kupci - inteligentna rješenja s budućnošću

Zatvorite petlju, izbjegavajte otpad i štedite resurse. To je temeljna poruka kružnog gospodarstva - i naš glavni princip za razvoj inovativnih usluga zaštite okoliša. Radimo s našim klijentima kako bismo identificirali i zatvorili nove, reciklirane, materijalne ili logističke petlje i iskoristili još neotkriveni potencijal koji korisnicima pomaže u zaštiti okoliša.

Encory - zajednički pothvat s budućnošću

Encory, zajednički pothvat BMW Grupe i ALBA Grupe, razvija rješenja za obnovu i dijelova vozila i njihovo ponovno stavljanje na tržište. Tim se postupcima štedi energija i čuvaju vrijedni resursi.

"Prije svega, ovo korisnicima pruža prednost: oni dobivaju profesionalno obnovljen i kvalitetno testirani dio koji je obično jeftiniji od novog dijela."

Gregor Eggl Izvršni direktor Encory

U automobilskoj industriji, tema „obnavljanja“ korištenih proizvedenih dijelova još je u svojim počecima. Do danas je većina starih dijelova vozila bila zbrinjavana kao otpad, a samo dio je obnovljan. „Kao rezultat toga, BMW je odlučio razviti temu obnove i prikupljanja resursa s ciljem obnavljanja i vraćanja na tržište odgovarajućih vrsta dijelova," objašnjava Gregor Eggl koji radi za proizvođača vozila iz Münchena i danas je jedan od dvojice upravnih direktora Encoryja.

BMW-u, kojem je trebao kompetentan partner za novi zajednički pothvat, Interseroh je bio logičan izbor. Interseroh je pokrenuo investiciju i njome upravlja unutar ALBA Grupe. Dugogodišnje iskustvo s recikliranjem i obrnutom logistikom te uspostavom novih poslovnih modela, uz pozamašnu stručnost sa sirovinama stečenu prisutnošću na međunarodnim tržištima, čini impresivan životopis tvrtke. Uz to, Interseroh i novi zajednički pothvat mogu privući veliku mrežu pružatelja usluga.

U svim ostalim slučajevima, proces obnove proizvodi „reman“ obnovljeni dio koji je iste kvalitete kao i novi dio. „Encory korisnicima prvenstveno pruža prednost: dobivaju profesionalno obnovljen i kvalitetno testiran dio koji je obično jeftiniji od novog dijela.” Iz strateške perspektive, nova tvrtka također doprinosi rastu povjerenja korisnika u BMW Grupu, jer omogućuje ovlaštenim zastupnicima privlačenje korisnika koji žele popraviti starija BMW i MINI vozila po cijeni u skladu sa starošću vozila. „To je privlačna alternativa, posebice za vozila starija od šest godina.“ Jedan od dvojice upravnih direktora Encoryja, Hanno Großeschmidt iz tvrtke Interseroh, naglašava ekološku korist procesa obnove Encory i pritom ističe da „svaki upotrijebljeni dio koji se obnovi i preprodaje štedi proizvodnju novog dijela.“ U usporedbi s proizvodnjom novih dijelova, potencijalne uštede širom svijeta iznose oko 85 posto u sirovinama i 55 posto u korištenoj energiji. Svake se godine može spasiti i nekoliko milijuna tona emisije CO2. „Obnavljanjem samo jednog motora, sačuvamo oko 150 kilograma CO2.

Encory zatvara krug za zamjenske dijelove vozila

Zajednički pothvat u kojem BMW Grupa i ALBA Grupa ravnopravno sudjeluju pokrenut je u jesen 2016. godine, a aktivnosti projekta započele su u južnoj Europi u siječnju 2017. godine. Sa svojih 50 djelatnika, Encory danas u cjelosti vrši proces od logistike do obnavljanja automobilskih dijelova i njihovog odlaganja. Kad dio bude uklonjen u automehaničarskoj radionici, prijavljuje se tvrtki putem Dealer Frontenda kojeg je razvio Encory. Encory zatim obavlja poslove učinkovite povratne logistike, sortiranja i identifikacije tog dijela. Ako upotrijebljeni dio ne može biti obnovljen, prosljeđuje se na profesionalno zbrinjavanje ili recikliranje.

Planirani razvoj do 2020 godine

Sljedeći koraci u širenju Encoryja uključuju tehničko sučelje s platformama za rukovanje nalozima i povratima. „Trgovci već imaju široku informatičku infrastrukturu na raspolaganju - naše aplikacije trebaju se dobro integrirati s njihovim sustavima, a istodobno i jednostavne za korištenje“, komentira Eggl. Pokretanje Encoryja u Njemačkoj već je planirano za treći kvartal 2017. godine, a razvoj na prvih dvanaest tržišta BMW-a u Europi, Aziji i SAD-u bit će dovršen do 2020. godine.

Želite li saznati više o nama?

Kontaktirajte nas!

Napišite nam e-mail ili nas nazovite